Saturday, July 14, 2012

KENALI WARNA AURA DIRI ANDA










  • Apabila anda ingin mengenali  warna    diri anda , anda di nasihatkan bermula  dengan mengenali konsep warna dalam kehidupan.
  • Kenali warna dalam diri anda. Adakah anda dinaungi oleh perisai  warna putih? merah jambu?  hijau? atau biru?
  • Dengan mengenali warna diri anda boleh mengenali personality anda yang sebenar. Ragam, perangai, tingkah laku, cara berfikir, perasaan, semangat, perlakuan dan tindak tanduk anda berkait rapat dengan inpirasi warna aura diri.
·         Ramai yang menyukai warna warna tertentu sebagai warna kegemaran tanpa  disedari itulah lambang warna kelemahan yang sedang dialami.
·         Warna juga resonan mengikut hari hari tertentu. Warna putih sesuai untuk dipakai pada hari Isnin, warna pink atau ungu pada hari Selasa, biru hari  Rabu  .Khamis sesuai untuk warna kuning / oren Jumaat warna hijau , Sabtu warna merah dan Ahad warna hitam
·    Warna aura diri juga boleh dikaitkan dengan maklumat kesihatan diri anda.  Setiap kekuatan dan kelemahan diri seseorang berbeza. Namun ia boleh dianalisa  melaui warna aura diri.
·     Sejarah kesihatan dan masalah kesihatan seseaorang adalah berkait rapat dengan amalan kehidupan yang berbeza. Setiap orang mempunyai karektor yang tersendiri . Karektor positif dan negative seseorang boleh menentukan sintom penyakit yang dialami .
·         Warna aura diri dapat memberi maklumat  secara  tepat masalah dan potensi penyakit



    Warna          Elemen             Level

  Putih              Angin                Spiritual
  Pink               Api                    Emosi
  Hijau            Tanah                 Mental 
  Biru              Fizikal                Tanah



 

No comments:

Post a Comment